Öka takten sista kvarten!

Om en vecka har Lag-SM för både herrarna och damerna avgjorts och det märktes definitivt på standarden på träningen idag. Det var väldigt få missade lyft och skärpan satt där den skulle på de tunga lyften.
 
Jag såg inte alla lyft, missade Roberts och Mathias stötar men innan dess så klarade Martin och Patrik alla sina lyft idag. Rickard gjorde bara en bom på 130kg i stöt men satte dit det som ingenting i lyftet efteråt. Anton missade ett ryck och en vändning men sedan skärpte han till sig. Robban lyfte felfritt upp till 106kg i ryck där det tyvärr blev tre bom.
Hela herrlaget var idag på träningen, från vänster: Rickard Gustafsson, Mathias Bergman, Patrik Morelius, Robert Kronberg, Martin Rothwall och Anton Hilmersson.
 
Från damlaget så var det bara jag själv som var representerad men jag var glad ändå! Jag sällade mig till Martin och Patrik genom att också klara alla mina lyft idag. Om ni undrar var de andra damerna är så befinner sig Stina på juniorlandslagsläger den här helgen och Angelica har bestämt sig att träna på måndag/tisdag/torsdag.
Nu återstår det bara två träningspass för de flesta av oss och det gäller att behålla formen och ladda till inför helgens drabbningar!

Kommentera här: